De Beweeg en Beleef Fair.

Op zondag 17 maart heeft een afvaardiging van SV de Kameleon bestaande uit Joost, Johan, Eric en Henk onze club vertegenwoordigd op de Beweeg en Beleef fair. Deze werd gehouden in de SSP hal in het DRU complex in Ulft. Verschillende culturele en sportieve clubs/verenigingen waren samen gekomen om zich te presenteren aan het publiek.
Wij hadden een stand met een foto presentatie en diverse borden klaar gezet. De foto presentatie liep continu door en gaf een impressie van onze clubavonden. Daarnaast konden liefhebbers een potje schaken. Er was een bord op de grond gelegd met grote stukken en daar werd menig potje op gespeeld. Uiteindelijk ging het er ons om om potentiële leden over te halen de clubavond te bezoeken. Dat leverde een aantal zeer interessante opties op, waaronder een aantal dames. Joost staat te popelen om hen les te geven.
Uiteraard is het altijd afwachten wat het uiteindelijk op gaat leveren, maar het ziet er hoopvol uit.
Een van ons was ook nog zo gek om in een berenpak te kruipen om zo wat extra aandacht te genereren. Dat lukte ook wel. Er kwamen ook nog enkele leden opdagen om ons een steuntje in de rug te geven, daarvoor dank.
Al met al een nuttige middag voor onze club.